Locales pro ISO-8859-2 CZ ??

Vladimir Michl MICHLV na infnw.inf.upol.cz
Čtvrtek Leden 23 20:33:29 CET 1997

> Dobry den,
>
> Od noveho roku bych chtel psat kvalitni ceske programy. Zadnej bastl,
> ale ciste a elegantne napsanej kod, ktery se bude tesat do kamene
> pro inspiraci dalsich generaci... ;-)
>
> No a asi by bylo zahodno pozit locales. Mrknul jsem se do manu a vypada
> slibne. Akorat jsem nesehnal ty charmaps a dalsi soubory, potrebne
> pro cestinu.
>
> Na nejakem archivu v Dansku jsem nasel snad vsechny rozvojovy zeme
> s vyjimkou CR.
>
> Nevite nekdo o necem? Nebo ze by to snad dokonce nekdo uz pouzival ???

  Kouknete se na

        http://www.inf.upol.cz/~michlv/addressbook.shtml#linux

  V sekci lokalizace je par odkazu. Asi bych ale nejvic doporucil

      http://www.inf.upol.cz/~michlv/ftp

  Tady najdete vse co mam doma. Asi nejlepsi je k tomu mit libc-5.4.17

                                    Vlada
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl na upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *