XFree86-3.2 a cestina

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Leden 23 21:58:43 CET 1997

Jan Kasprzak (kas na ics.muni.cz) wrote:

: 	Vcera v noci jsem zkoumal problem pouziti cestiny v XFree86-3.2
: (vyprsela mi betaverze X serveru :-). Momentalne muzu tem, kdo
: o to nejak moc stoji, rict rychly a spinavy zpusob, jak rozchodit
: cestinu v X11:

Existuje aj cistejsi, ale zatial sa mi ho nepodarilo rozchodit
na 100% (az si na to najdem cas, co je trochu problem, postnem).

3.2 ma totiz X keyboard extension, takze uz nie je nutne
rekompilovat Xlib a podobne zaujimavosti. Staci jedna
environment premenna (_XKB_CHARSET=iso8859-2), novy
konfiguracny subor klavesnice a par riadkov v XF86Config.

Zial, zatial bojujem s tym, ze niektore programy tu env.
premennu mat musia (rxvt, Motifacke zalezitosti, ...),
ine naopak nesmu (tusim xterm) a take xvile mi na dead
klavesy prdi tak ci tak :-(

Zdravi
--
				Stano