Stahovani posty modemem?

Ludek Brukner lubr na regionet.cz
Sobota Leden 25 12:48:05 CET 1997

> Mam nasledujici konfiguraci:
>
> Jeden Linux s pripojenim do Internetu a modemem, na kterem bezi
> funkcni mgetty. Druhy pocitac s Linuxem a modemem bez pripojeni do
> Internetu. Na obou jsem root. Druhy pocitac ma ten prvni uvedeny jako
> MX zaznam s nejvyssi prioritou (mozno zmenit).
>
> Chtel bych, aby se ten druhy pocitac obcas spojil s tim prvnim a stahnul
> si vsechnu postu co mu prisla. Ne pres POP ci IMAP pro jednotlive
> uzivatele - ti tam nebudou zavedeni. Proste stahnout vsechnu postu pro
> cely pocitac.

> [...]

Takhle nejak mi to tady funguje: `normalni SMTP' pro online server,
ten je zvenku videt jako (mimo jine) MX pro izolovanou sit.
Propojeni techto dvou siti je uucp, izolovana sit je uvedena v mailertable
online serveru jako uucp, aby se adresa neresolvovala pres DNS.
Se zprovoznenim nebyli zadne problemy.

Ludek Brukner