vm86plus v kernelu

Nathan L. Cutler ncutler na terminal.cz
Sobota Leden 25 13:22:00 CET 1997

    Ondrej> Zdravim, nainstaloval jsem si dosemu-0.64.xxx. Po spusteni
    Ondrej> mi napsalo: 'vm86plus service not available in your
    Ondrej> kernel'.  Patral jsem, ktera volba v kompilaci kernelu to
    Ondrej> je, ale nic jsem nenasel. Poradi nekdo, co to je?

Pokud si pamatuju, musel jsem si stahnout a zkompilovat nejnovejsi
development kernel (2.1.x), ktery tuto sluzbu v sobe obsahuje. Stable
kernels ji nemaji, ale pro ne jsou k mani patches.

To vm86plus je nutne pouze pro spusteni Windows. Pokud vim, ale,
Windows pod DOSEMU je vicemene nefuncni, i s tim vm86plus. Da se to
vypnout v konfiguracnim souboru DOSEMU, a pak DOSEMU pobezi i s
normalnim neupravenym jadrem.

--
Nathan L. Cutler
Linux Enthusiast