vm86plus v kernelu

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Sobota Leden 25 15:22:46 CET 1997

>    Ondrej> Zdravim, nainstaloval jsem si dosemu-0.64.xxx. Po spusteni
>    Ondrej> mi napsalo: 'vm86plus service not available in your
>    Ondrej> kernel'.  Patral jsem, ktera volba v kompilaci kernelu to
>    Ondrej> je, ale nic jsem nenasel. Poradi nekdo, co to je?
>
> Pokud si pamatuju, musel jsem si stahnout a zkompilovat nejnovejsi
> development kernel (2.1.x), ktery tuto sluzbu v sobe obsahuje. Stable
> kernels ji nemaji, ale pro ne jsou k mani patches.
>
> To vm86plus je nutne pouze pro spusteni Windows. Pokud vim, ale,
> Windows pod DOSEMU je vicemene nefuncni, i s tim vm86plus. Da se to
> [...]

Toto si nemyslim. Jak uz jsem napsal, mne funguje dosemu 0.64.3 a jadro
2.0.28 uplne v pohode. Mozna je to tim, ze v 2.0.28 jsou nejake patche
ohledne vm86. A panu Vachovi to pise hned po spusteni, takze nejake
Windoze s tim asi nemaji co delat. Pokud budete shanet dosemu 0.64.3, tak
asi nejlpe na ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/tsx-11.mit.edu/pub/linux/
ALPHA/dosemu/dosemu-0.64.3.tgz.

                                                         Leos Bitto
                                                  <bitto na kolej.mff.cuni.cz>