Can't locate module net-pf-4 (5)

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Neděle Leden 26 19:37:26 CET 1997

Dobry vecer,

Pouzivam RH 4.0 a jsem s nim celkem spokojen,
mam jen drobne problemy s pripojenim na internet.

1) V pripade, ze necham zadany GATEWAY a GATEWAYDEV
v souboru /etc/sysconfig/network
nezvladne to pppd pri nahozeni linky prepsat na dynamicky
pridelenou. Pokud si dobre pamatuji v RH 3.0.3-4 (nebo-li
SARAH) to fungovalo se zadanim GATEWAY a GATEWAYDEV normalne.

Proc je to jinak?

2) Preinstaloval jsem puvodni jadro a odparal skoro vsechny
moduly (protoze jim nerozumim :-). Po drobnych problemech
jsem se propracoval k pouze 8 chybovym hlaskam (pri bootu)

INIT: Entering runlevel: 3

datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-4
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-5
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-4
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-5
eth0 Setting Rx mode to 1 adresses
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-4
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-5
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-4
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-5

Nevite nekdo, co to znamena a kdo je vytvari?
Hledal v /etc/rc3.d ale nic mne nenapadlo.

Pokud spustim diald vypisuje to tyto hlasky do messages
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-4
datum_a_cas  modprobe: Can't locate module net-pf-5

3) Jiz zmineny diald, to me vadi nejvic, ale nevim jestli
to nesouvisi s vyse zminenym. Kdyz ho spustim, nekde v siti
nahodim netscape nebo pmail, vytoci spravne linku a mohu
komunikovat. Problem nastane na konci, protoze vubec neodpoji
linku, ikdyz uz zadna aplikace nebezi.

Pouzivate ho nekdo? Funguje vam to. Podotykam ze jsem nic
neupravoval, tak by mely byt pouzity default hodnoty
(na odpojeni 60s).

Zda se mi, ze problem je v nejakych zbylych pozadavcich,
kvuli kterym je blokovana linka. Daji se nejak vypsat,
nebo vycistit?

Diky za kazdy podnet.

Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )