cestina v jmenech souboru

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Pondělí Leden 27 17:48:35 CET 1997

On Mon, 27 Jan 1997, Pavel Lisy wrote:

> Pred casem jsem zde cetl, ze neni problem
> vytvorit adresar "zelva" nebo "Nova slozka".
>
> Dalsi kapitola je SAMBA, rozchodil jste nekdo
> adresar "Nova slozka"? Mne to zarve a lze to pouze
> smazat primo v linuxu.

Ne sice primo na Linux ale jede to tady na Ultrixu, AIX 4.x a Irixu pro Suny.
Je potreba spustit programek v DOsu, ktery vypise prislusne parametry pro
smb.conf
Nevim ale jak se presne jmenuje, ovsem nic jineho v distribuci neni.

R.V.

> Diky za namety
>
> Pavel

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|           Cache			      http://cache.osanet.cz:8080 |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |