Remove user & RedHat

Úterý Leden 28 20:40:43 CET 1997

On Tue, 28 Jan 1997, Bela wrote:

> At jsem hledal, jak jsem hledal, nikde jsem skript na vyjmuti uzivatele
> nenasel...je sice pravda, ze se to da udelat manualne, ale nevali se to
> nekde?
> BTW: "Adduser taky neni to pravy vorechovy..."

Shadow password suite [kterazto byla integrovana (spolu s PAMem) do Red
Hatu 4.0 (ve Slacku rozhodne neni, u Debianu nevim)] obsahuje prikazy:
useradd, userdel, usermod, a to same s group na zacatku, ktere umoznuji
"strojove" upravovat databazi uzivatelu a skupin.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)