Pam config error

Zdenek Mazanec mazanec na fzu.cz
Středa Leden 29 10:34:52 CET 1997

Caute linuxaci,
 mam neskutecne potize s konfiguraci pam po nekterych upgradech, zvlaste
tech doporucenych. Vetsinu problemu jsem uz odstranil, ale porad mi jeden
zustava - nemoznost zmenit heslo, coz neni zrovna sranda. Muzu si to sice
zmenit rucne, primym pristupem do /etc/shadow, ale to mi neprijde zrovna
jako elegatni zpusob . navic se musi rucne zakodovavat :-((((
Pokud by se tu nasel nekdo, komu vsechny tyhle veci chodi na redhatu 4.0
a poslal mi vypis souboru /etc/pam.conf
a seznam souboru vcetne delek z adresare /lib/securety, a to na adresu
mazanec na fzu.cz, byl bych mu asi dost vdecny. Diky.