Redhat nebo Slackware

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Středa Leden 29 11:04:40 CET 1997

> Vsechny prispevky ale konci tak, ze kdybych mel Redhat, tak se
> mi to nestane. Je tedy opravdu Radhat vyrazne lepsi nez Slackware ???
RedHat je rozhodne privetivejsi (nez Slackware) ve standartnich
situacich. Problemy ovsem nastanou, pokud pozadujete neco neobvykleho
(viz tez pomerne davna debata na tema instalace RH). Me SLW pripada
daleko vhodnejsi pro ruzne pokusnikovani. RH je urcite idealnejsi pro
nejaky Inet server, kde zalezi na bezpecnosti. Je to ale i otazka
zvyku. Po nekolika letech u SLW si ho dokazu upravit k obrazu svemu, coz
se mi s RH tak snadno nedari. Dalsi vec je, ze veskere konfiguarcni
nastroje u RH jsou pod X-win, coz povazuju za nevyhodu (melo by alespon
byt mozne si vybrat), kdezto SLW je ma textove (i kdyz zase daleko mene
vykonne ;-( ). Je pravda, ze RedHati rpmka maji taky neco do sebe, ale to
samy se obvykle da sehnat i v normalnim tgz (i kdyz bez moznosti
automaticke (de)instalace a pod...).

Ja nedokazu jednoznacne rozhodnout, co mi vic vyhovuje (pouzivam oba) a o
to min, co by mohlo byt lepsi pro vas...

> Pokud ano, co mi muzete rici o distribuci vyskytujici se na poslednim
> Linux Developer's Kitu, tam je tusim ctyrka. Pokud me prasvedcite, tak
> prejdu na Redhat, jinou distruibuci nez je vyse uvedena ale bohuzel
> nemam.
Kdyz nemate jinou, tak vam asi nezbyva, nez ji pouzivat, ne? ;-))

Michal Ludvig