Chyby pri instalaci FVWM 2.0.45

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 30 15:00:41 CET 1997

> make[1]: Entering directory../usr/local/fvwm-2.0.45/modules/FvwmAudio'
> make[1]: *** No rule to make target `../../libs/libfvwm2.a', needed by
> `FvwmAudio'.  Stop.

> a instalace neprobehne korektne. Soubor ../libs/libfvwm2.a na svem
> stroji
> skutecne nemam. Muze nekdo poradit co je to za soubor a jak situaci
> vyresit?

Uz je to dlouho, co jsem si fvwm2 prekladal, ale libfvwm2.a bude asi
knihovna funkci spolecnych pro fvwm2 a jeho moduly. Vypada to, ze
zkousite kompilovat moduly driv nez tu knihovnu. Mohlo by to byt treba
tim, ze poustite make ze spatneho adresare. Zkuste si precist
dokumentaci a kdyz to nepomuze, muzete zkusit nejdriv pustit make
v adresari libs (strilim naslepo).

                                                    Michal Kubecek