Ad: Adaptec 2940UW

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv01.utc.sk
Čtvrtek Leden 30 15:22:56 CET 1997

	Hi !

Zatial sa mi akosi nepodarilo ani to aby ten radic ten linux nasiel...
Co by som mohol robit zle ?
Ako treba aby boli tie SCSI zariadenia pripojene ?
Radic ma id 7, disk ma id 0 a CD ma id 1
Skusal som to s boot disketami zo Slackware 3.0 (aha2940), to  jedine ma
napadlo - mam to na cd (pricom RH na CD nemam) a nenaslo to ziadny
radic... ani hosts

Ak s tym ma niekto skusenosti, prosim ozvite sa mi, je to dost surne...

				thx, mathew

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...