Paralelni port EPP

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 31 11:50:43 CET 1997

Hi,

> Na podobny problem narazili dva z mych kolegu. Stacilo v BIOSu zmenit
> mod paralelniho portu na kompatibilni.

   Prakticky zadna tiskarna vubec EPP neumi, jakoz ani Linuxovy printer
driver -- pokus byl port nastaven tak, ze umel _pouze_ EPP, tisknout
pres nej pochopitelne neslo. Nektere BIOSy ovsem nabizeji moznost "EPP" a
ve skutecnosti to znamena "SPP/EPP", pres coz by jiz tisknout slo.

   Mimochodem, nedavno jsem zacal pracovat na uplne novem printer-driveru
pro Linux, ktery by jiz mel umet pouzivat ECP, FIFO-mod, DMA a jine
vymozenosti, jako napriklad obousmerne mody. Zatim je ve vyvoji, ale
brzy by mela byt k dispozici prvni ALPHA-verze. Kdokoliv mate zajem,
upiste se do listu linux-lp na atrey.karlin.mff.cuni.cz.

								Martin