Chyba v prikazu date

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 31 15:46:26 CET 1997

Ing. Petr Safarik (safarik na inec.cz) wrote:
: Zdravim vsechny,
:
: zajimava vec se mi stala, pouzivam prikaz ve tvaru
:
: 	date -d '1 month' +%d.%m.%y
:
: k tomu, aby mi vratil datum, ktere bude ode dneska za mesic (v automaticke
: davce). Normalne to funguje ale kdyz jsem ho spustil dne 31.1.97, tak mi
: vratil retezec 01.01.70 coz je samozrejme spatne. Zkousel jsem, jake datum
: vrati, kdyz budu chtit datum za 2 mesice, za 3 mesice atd a zjistil jsem,
: ze pokud ma mi mesic 31 dni, tak to vrati dobre, ale pokud ma mesic jenom
: 30 dni, vrati to spatne. Setkal se s tim taky nekdo ?

Ne. U me to blbne taky. Zkus sehnat nejnovejsi versi prip. zdrojaky tyhle,
a zpravit to :-).

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+