dselect: parse error

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pátek Leden 31 16:54:58 CET 1997

> Dobry vecer,
> 	namirroroval jsem si Debian 1.2 rex na lokalni nfs server
> a z nej si chci instalovat, v dselectu [Acces] a [Update] probehne
> O.K., ale sotva se dostanu k [Select], skonci mi cely dselect
> s hlaskou:
> dselect: parse error, in file /var/lib/dpkg/available' near line 15558
> package `zlib1':
> empty value for version

Prisel jsem na chybku celkem brzy, a tak se omlouvam, ze jsem s tim
tak rychle spechal do konfery - ale aspon popisu fix, kdyby se to
nekomu stalo, aby se tak zbytecne nevydesil jako ja:
Podival jsem se na ten /var/lib/dpkg/available a skutecne:

 line:
 15542  Package: zlib1
 15543  Priority: optional
 15544  Section: misc
 15545  Maintainer: Michael Alan Dorman <mdorman na debian.org>
 15546  Architecture: i386
 15547  Source: zlib
 15548  Version: 1:4-6
                  ^
Tady je misto tecky dvojtecka. Stacilo ten soubor opravit a vse
zatim probiha O.K.
Jen nechapu, ze na takovy pitomosti to cely tak dokonale kixne.
Dormanovi napisu.

Zdravi

	Petr Herman