Na cem bezi SunSITE CZ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červenec 1 16:27:43 CEST 1997

Matus Uhlar pise:
: In cz.comp.linux was written by Marek Kubita <kubitovi na mbox.lantanet.cz>:
: -> na http://www.fi.muni.cz/~kas/linux/ jsem se dnes docetl, ze na 64bitovem
: -> UltraSparcLinuxu, na Sunsitu samotnem se pravi, ze na SS20 a v SS20 jsem
: -> zatim videl jen normalni microSparcy.
:
: v SS20 su SuperSPARC-y nie microsparcy afaik. navyse UltraSPARClinux je skor
: OS a SS20 je HW... SuperSPARC a MicroSPARC su procesory.
:
	Na http://sunsite.mff.cuni.cz se pise
"SunSITE is changing. We now run Linux, archive size went to 110 GB ..."
(BTW, nevite nekdo, proc mi tenhle text nesel v Netscapu oznacit?)
Takze tam jede Linux.

: ale tiez mam to podozrenie ze SUNom dotovana masina (sunsite je SUNom
: dotovane, nie?) bezi na linuxe (pre mna za mna...) aj ked o 64 bitovom
: UltraSPARClinuxe pocujem prvy raz.

	SunSITE je projekt podporovany Sun Microsystems, takze stroj
asi dodava Sun (v SunSITE CZ jsou asi i soucasti, dodavane nekym jinym
-- napriklad disky, ale to by mel napsat Jakub). Na portu na platformu
Sun4u se pracuje uz asi rok.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/