Problem s instalaci RH 4.2

Jiri Stary stary na ugn.cas.cz
Středa Červenec 2 12:48:17 CEST 1997

   Zdravim vsechny,

   po instalaci Red Hat 4.2 (Biltmore) z CD mi padaji
nektere programy (dost hodne), napr. TeX. Po spusteni
zahlasi pouze
                     "segmentation fault ...".
Jine naopak maji problem s natazenim knihovny:
                     "can't map '/lib/libc.so.5.3.12'",
                     "can't map '/lib/lib.so.5'",
                     "can't load library '/libc.so.5'",
prestoze ta existuje. Nemuzu zjistit pricinu. Pritom
instalace byla zcela bezproblemova. Muze mi nekdo pomoci ?

                                       Dekuji
                                                   Jiri Stary