Omluva (Re: Login s X-Window)

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Čtvrtek Červenec 3 16:00:48 CEST 1997

> Vazeny kolego, nevim co jste chtel Vasi odpovedi rici. Obavam se ze jsem ji
> spatne pochopil. Ja bych na polozenou otazku odpovedel skoro uplnou negaci
> prvni casti Vasi vety.

MOC SE VSEM OMLOUVAM, NEPODIVAL JSEM SE PORADNE NA CO SE DOTYCNY PTA A HNED
JSEM DPOVIDAL. HANBA MI :). NE, VAZNE, TO SE OBCAS STANE KAZDEMU (ME TEDA
DOST CASTO ;-) TAKZE SE OMLOUVAM. VYSE (MNOU) UVEDENY ZPUSOB SE NECHA SQELE
POUZIT, POKUD MATE LINUX DOMA A JE VAM JEDNO, ZE SE BUDE MANZELKA HRABAT V
POSTE...

Ja pouzivam xdm se stratovanim v /etc/rc.d/rc.local a funguje to velmi dobre.

> Presneji : po startu pocitace ihned spustit xdm a to bud z
> /etc/rc.d/rc.local nebo zmenil default runlevel v /etc/inittab na 5 (pokud
> pouzivate RH, v Debianu to bude asi take nejaky z 3-5). Tedy:
>
> /etc/inittab:
> ..
> id:3:initdefault:
> ..

Tak jest...

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*