prelozeny bootpgw s podporou DHCP

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Červenec 3 22:48:04 CEST 1997

On Thu, 3 Jul 1997, Ondrej Pech wrote:

> Nemate nekdo prelozeny bootpgw s podporou DHCP? Nejak se mi totiz nedari
> prelozit bootpd s DHCP patchem.

Zkuste ftp://ftp.vse.cz/pub/network/tools/bootp-2.4.3+DHCP.tar.gz , dva
roky stary, na linuxu mi sel prelozit bez problemu (aspon tehdy na
1.2.13).

Je to sice jen modifikace bootpd, aby prideloval staticke adresy DHCP
klientum (dynamicke neumi), ale pro bootpgw to staci.

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz