your mail (Override protection 400 for ...)

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Červenec 4 11:43:53 CEST 1997

> Vie mi niekto objasnit tuto hlasku: Override protection 400 for subor

Vetsinou se to stava, kdyz zkousite smazat soubor, pro ktery
nemate pravo zapisu. Prava 400 znamenaji read-only pro vlastnika,
jinak nikdo nic (krome roota :-)). Pokud jste vlastnik a odpovite
ze ano (staci 'y'), soubor se smaze stejne.

>  Cim sa to nastavuje/rusi, kto to robi, kdee vidno ze ma subor taketo
> nieco nastavene ?

Videt je to napriklad pri 'ls -l', nastavuje a rusi se to prikazem
'chmod'. Blizsi podrobnosti v manualovych strankach k prislusnym
prikazum.

> diki ..

Radeji bych setrval u osvedceneho 'diky'...   :-)

                                                     Michal Kubecek

P.S. Dobri lide ((skoro) vsichni), v Meta-FAQ se pise, ze do teto
     konference se ma psat cesky nebo slovensky. Pokuste se pro
     volbu i/y pouzivat jina kriteria nez korunovou minci.