StarOffice3.1

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Pondělí Červenec 7 09:44:33 CEST 1997

Pavel Voch wrote:

> Nicmene mne by zajimala jina vec:
>
> StarOffice chodi pekne cesky, umi pekne importovat z WinWordu...
> Akorat ze ja potrebuju importovat z Wordu cesky texty (CP1250) tak, aby
> byli cesky i ve StarOfficu (ISO8859-2 a navic jiny fonty).
>
> Nevi nekdo co s tim?
>
>                                                           Pavel Voch

Prenos dokumentu Linux -> Win jsem resil instalaci Truetype fontu v
iso8859-2
do windows. Pak stacilo zmenit font v celem dokumentu na ten novy a bylo
to.

Opacnym smerem mi to ale nefungovalo. Tj. Type1 font v 1250 do linuxu
nejak nezabral.

Mozna to casem vyresi UNICODE, ale spis nezbyde nez pockat, az unixy
prejdou
na kodovani 1250. ;-)

         Petr Kristof

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |