S3 na MB

Martin Kokes kokesm na pce.czn.cz
Pondělí Červenec 7 15:52:48 CEST 1997

Miroslav Lednicky wrote:

> Zdravim vsechny!
>
>         Mam tady pocitac osazeny MB Intel TC430HX a snazim se na nej
> nainstalovat Linux. Vse se dari, az na Xfree 3.2. Graficka karta je
> primo
> na MB a podle dokumentace by to mela byt S3 Trio64V+ nebo ViRGE
> Graphics.
> Nic z toho vsak nechodi. Zkousel jsem i MetroX server a zatim jsem
> taky
> nepochodil. Vzdy to skonci touto hlaskou:
>
> _X11TranSockeTUNIXConnect:Can't connect: errno=111
>
>         Co s tim?

Zjistil bych nejdriv presne, co to ma za chipset ( je v tom dost rozdil
;-))) ) S3 Trio 64V+ mi chodi perfektne s Metro-X 3.1.2 - 7, pro Virge
VX jsem pouzival X-server z XFree 3.2 ( mel jsem Linux spolu s NT na
dual PPro s 128 MB a S3 Virge VX, ale pak jsem ziskal volnou  P200....s
STP Powergraph Pro - S3 Trio 64 V+, tak jsem Linux presunul ), XFree 3.3

mam nainstalovany ted pouze ve spojenu se serverem Metro.
Cetl jsem nekde, ze je ted nejaky novy cip ( a soudim, podle toho, ze
mate TX chipset, ze mate i novy pocitac ) Virge GX? ( nebo je GX stary,
nevim ), ale kazdopadne by to mely podporovat XFree 3.3. Ty si musite
ale stahnout cele tzn. zaklad, knihovny, setup ( nejen server ). Ale
myslim, ze kdyz jste na CESNETU, ze to nebude problem (
sunsite.mff.cuni.cz + pub/Linux... nebo Redhat:
MIRRORS/ftp.redhat.com/........redhat42/update/XFree3.3.*.rpm ).

Zdravi

Martin Kokes
--
|Martin Kokes'       QQQQ                     ll ll        |