Diamond Technologies Soundcard

Martin Brachtl brachtlm na sun.felk.cvut.cz
Úterý Červenec 8 10:09:21 CEST 1997

Zdravim vas, pratele.

Jen tak cvicne se chci zeptat (pred tim, nez se do toho pustim sam),
neznate nekdo tuhle (%subj%) zvukovou kartu? Je to skoro SB16, ale
v Linuxu hraje strasne potichu, resp. nechodi mixer.

Nastaveni urovne hlasitosti v dosu a start linuxu pomoci loadlin jsem
uz zkousel, ale nezabralo to.

Jedine reseni, ktere mne napada, je naucit se tu kartu programovat
a "doladit" modul pro SoundBlaster v jadre. Bohuzel jsem nikde neobjevil
nejaky odkaz na vyrobce (Diamond Technologies, Inc.) ani na technickou
specifikaci karty.

Takze nez se pustim do disassemblovani:

              HELP, please!

  Martin Brachtl           |    Dep. of Computer Sc.
  Ph.D. Student            |    FEL-CVUT Praha, CZ

  e-mail: mailto:brachtlm na sun.felk.cvut.cz
  www:    http://sgi.felk.cvut.cz/staff/brachtlm.html