Off topic: Re: StarOffice3.1

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Úterý Červenec 8 10:50:26 CEST 1997

Zdenek Havelka wrote:

> Proc, proboha ?!?!CP 1250 neni zadna kodova stranka, je to paskvil.
> Problem by mel vyresit Microsoft, ktery ho zpusobil. To, ze ma vetsinu
> users, jeste neznamena, ze si muze delat co chce, nebo ze mu nekdo bude
> ustupovat. V Linuxovy konferenci mne podobny nazor docela prekvapi ....
>
> --
> fifejda na hotmail.com

Netvrdim, ze to je standart, ale mezi asignments IANA jsem zahlidnul
neco jako:

CHARACTER SETS

These are the official names for character sets that may be used in
the Internet and may be referred to in Internet documentation.

[nasleduje vycet...]

Name: windows-1250
MIBenum: 2250
Source: Microsoft
Alias:

[a tak dal...]

BTW, nepouzivate nahodou sambu?

          pk

Ve skutecnosti jsem prevleceny agent Microsoftu a za tu to podvratnou
cinnost mi posilaji tucne castky na moje konto ve Svycarske bance ;-)

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |