Instalace Linuxu na pc se 4 mb RAM

Pavel Zdenek zdenek na math.feld.cvut.cz
Úterý Červenec 8 15:57:11 CEST 1997

On Tue, 8 Jul 1997, Petr Snajdr wrote:

> I pri zapnutem swapu  nebo se to tak daleko vubec nedostane ?
> IMHO by mohlo byt nejlepsi zacit instalaci nejake starsi distribuce
> SlackWare. Mam pocit, ze ten nas Linux je ve stale novejsich
> distribucich stale vice narocny na RAM. :-(

Sveho casu jsem provozoval jadra 1.2.* na 386DX/40 se 4MB. Mel jsem tusim
12MB swapu (disk byl ten slavny 105MB "oficialne nefunkcni 120MB", co ho
mel kazdy trochu jinak velky, nepamatujete se nekdo jak se ta firma
jmenovala?) a jadro jsem si musel nechat kompilovat u kolegy, ale chodilo
to. Mozna by ten downgrade kernelu opravdu prospel.

A reknu vam, z Linuxu bezicim na necem takovem ma clovek nesrovnatelne
vetsi radost, nez kdyz to ma dneska vic pameti nez jsme jeste nedavno meli
harddisky.... ;-)

P.