Program pg a dvi2tty (podruhe)

Leos Bitto bitto na altec.cz
Středa Červenec 9 07:56:34 CEST 1997

On Tue, 8 Jul 1997, Pavel Hanak wrote:

> Programem dvi2tty jsem schopen si prevest dvi soubor na ASCII soubor, ale
> prijdu o znaky s cestinou, respektive tam, kde jsou v dvi souboru ceske
> znaky jsou nyni jen znaky '#'. Nema nekdo zkusenost s konvertorem dvi2tty
> a nemohl by mi tedy poradit, co se s tim da delat?

Ja sice s TeXem moc nedelam, ale tipnul bych si ze nemate v TeXu
nainstalovanou podporu cestiny, a tak to dopada jak to dopada. Typicky by
tento problem vzniknul u standardni distribuce teTeXu z RedHatu. Ale je
to jen odhad.

Spise bych Vas chtel upozornit na to, ze pokud chcete pomoci less
prohlizet ceske znaky, musite mit bud nastavenou environment promennou
LESSCHARSET na latin1, nebo (coz by bylo asi lepsi) si najit spravny
obsah promenne LESSCHARDEF pro latin2 a ten nastavit. Viz man less.

Leos Bitto