Instalace Linuxu na pc se 4 mb RAM

Martin Kokes kokesm na pce.czn.cz
Středa Červenec 9 09:48:07 CEST 1997

Jan Buchal wrote:

> RAM. Pri
> nedostatek
> prosim
> Hat 4.0

> pamet. Po
> problemu..
>
> Neuvedl jsem, ze se jedna o Escom Note book Paradigma 1, takze s tim
> vypujcenim pameti to neni vubec jednoduche a nove ctyri MB stoji 5500
> Kc.

> ostrouhany
>
> Muzete o tom napsat neco podrobneji. Kde a jak?

> --
>
> Jan Buchal
> [...]

Ja jsem instaloval Red Hat 4.1 na IBM masinu PS/2 56 486SLC3/75 s
mikrokanalem, tokenringem, XGA-2 kartou a 4 MB pameti. Nejdriv jsem si
patchul na druhym pocitaci kernel na MCA, vyhazel z nej vsechny
zbytecnosti, zkompiloval jako bezmodulovy. Potom jsem si z image udelal
prvni disketu, tu jsem namontoval jako ext2 a ten puvodni kernel jsem
prepsal tim svym. Pak jsem rozjel normalni instalaci. Chodil to dobre,
ale na X-ka jsem pak musel pridat 4 MB, protoze X-server startoval asi 3
minuty :-(((.

Martin
--
|Martin Kokes'       QQQQ                     ll ll        |