Jak zachranit disk?

Leos Bitto bitto na altec.cz
Středa Červenec 9 17:40:53 CEST 1997

On Wed, 9 Jul 1997, Hynek Med wrote:

> Ne muze, je. V release notes od 8.8.6 se pise, ze v 8.8.5 jsou
> bezpecnostni diry, ktere umoznuji nabourani pocitace i vzdalenym
> uzivatelum..
>
> Hynek

No pokud jsem dobre cetl tak se tyto problemy netykaji zadnych normalnich
UNIXu (vcetne Linuxu) - slo jen o nejake problemy s obskurnimi UNIXy a
neslo ani tak o chyby sendmailu jako o chyby tech UNIXu ktere ten
sendmail jen zpristupnil. Ja treba vsude klidne pouzivam Linux se
sendmailem 8.8.5 a rozhodne se necitim ohrozen.

Leos Bitto