Instalace Linuxu na pc se 4 mb RAM

Leos Bitto bitto na altec.cz
Čtvrtek Červenec 10 09:48:36 CEST 1997

On Thu, 10 Jul 1997, Jan Havlicek wrote:

> Kdyz jsem instalil Redhat 4.0 a pak 4.1 prez ftp, tak mu 8 MB nestacilo.
> Instalace jakoby probehla, ale pak se to nedalo bootnout. Kdyz jsme mu
> zvetsil pamet na 24 MB vse slo OK a asi za 20 min.

Ano, me se take RedHat 4.0 nikdy nepovedl nainstalovat pres FTP. A nejsem
sam, stavalo se to vice lidem. RedHat oficialne priznal, ze verze 4.0
mela v instalaci pres FTP podstatne chyby, ktere vedly k tomu co jste
rikal - neslo pak nabootovat. Nevytvorila se spousta linku na sdilene
knihovny, nektere se dokonce ani nenahraly. Vysledkem bylo ze se
nespustil ani /bin/login.

Nejsem si jist jak to bylo ve verzi 4.1. Ale jsem si jist ze verze 4.2 uz
urcite pres FTP instalovat jde, a to i na 8 MB RAM, nekolikrat jsem to
zkusil a vzdy bez problemu.

BTW: zkousel jste nekdo instalaci pres SMB? Ja ne, ale docela by me
zajimalo jestli to funguje a jak.

Leos Bitto