Jak udelat binarni kopii disku

Čtvrtek Červenec 10 11:15:25 CEST 1997

On Thu, 10 Jul 1997, 3-419.3 Martin Picman wrote:

>     dd if=/dev/sda of=/dev/sdb
fungovat muze oboje (dokonce i kombinace, napr. sda1-->sdb)
zalezi na tom, co se po tom chce (cislovane dyvajsy jsou partisny,
necislovane dyvajsy jsou cele disky (*))

>     a meli by mit pokud mozno stejnou geometrii...
"tY diskY melY", ne?
(offtopic poznamka--zvlastni je, ze mi NIKDY na zakladni skole
nenaznacili, ze shoda podmetu s prisudkem, je typicky opravdu
_shoda_ jejich koncoveho i/y)

>     S ruznymi jsem to zatim nezkousel.
na geometrii vubec nezalezi--jedine na velikosti

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

(*) dyvajs == device