Instalace Linuxu na pc se 4 mb RAM

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Červenec 10 18:56:33 CEST 1997

On Wed, 9 Jul 1997, Jan Buchal wrote:

> Neuvedl jsem, ze se jedna o Escom Note book Paradigma 1, takze s tim
> vypujcenim pameti to neni vubec jednoduche a nove ctyri MB stoji 5500 Kc.

> Muzete o tom napsat neco podrobneji. Kde a jak?

No ja som mal rovnaky problem. Notebook s 4MB pamate a chcel som tam
instalovat Redhat.. S normalnymi instalacnymi diskety to nejde (redaht to
pise v prirucke.) Ale vedel som, ze slackvare 3.0 sa dal nainstalovat aj
na 4MB. Zobral som teda instalacky slackware bootol, rozdelil disk, urobil
swap.Potom som spravil minimalnu instalaciu slackware, ale nie na particiu,
kde som chcel mat root. Potom som normalne bootol.  Na druhom pocitaci som
si pomocou programu rpm2cpio previedol zakladne baliky redhatu do tvaru
cpio. Tie som potom rozbalil na particu, kde som chcel mat korenovy
adresar . Potom som z tej particie bootol a vsetko preinstaloval pomocou rpm
(aby sa vytvorila databaza) a doinstaloval zbytok systemu.

Ked o tom teraz v pokoji uvazujem, bolo to zbytocne zlozite. Vlastne stacilo
pripravit disketu z ktorej by sa dalo bootnut system a bol by tam cpio a
niejaky editor.. Ale bol som dost v casovej tiesni ( zacal som o druhej v
noci a rano som uz notebook potreboval) tak som urobil to co ma prve
napadlo.

		jano <derfinak na hron.fei.tuke.sk>

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones