Cesky less

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pátek Červenec 11 08:54:26 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Borek Lupomesky <lupomesk na nella.ujep.cz>:
-> > 	Jak udelat, aby lesszobrazoval 8 bitove? T.j., aby to psalo cesky.
-> > Mam pocit, ze uz tu o tom byla rec, ale v archivu konference jsem to
-> > nenasel, tak se na mne nezlobte. ;-)

->    less -r

to nie je najvhodnejsie pretoze less -r zobrazuje bez formatovania vsetky
riadiace kody to znamena ze nevie kolko zo zobrazenych znakov zobrazi naozaj
na obrazovku. v takom pripade sa s nim niekedy neda robit.

na to aby less dokazal zobrazovat diakritiku spravne, bolo by srejme treba
nastavit spravne LOCALE a urobit less z podporou NLS...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar