Cesky ispell

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Neděle Červenec 13 13:38:43 CEST 1997

Dobry den,

pred casem jsem dle navodu v konferenci stahl ceske rozsireni
ipesllu, ale pri pokusu postupovat dle navodu jsem narazil na
problem. Ispell dodany v RH 4.0(1) nebyl zkompilovany s podporou
8-bitu (jestli si to dobre pamatuji)
Zkousel jsem pouzit src.rpm a prelozit, ale nenasel jsem
ve zdrojacich to misto, kde mam zadat 8-bit podporu.

Nemate to nekdo cele pohromade (lepe v rpm, ale staci i tar)?
Nebo se to da nekde stahnout?

Diky

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe