Posilani souboru z prikazoveho radku.

Jaroslav Brandis brandis na savba.sk
Pondělí Červenec 14 08:58:18 CEST 1997

> Zkus pouzit ten co vyzaduje interakci a presmeruj stdin za souboru.

Ono staci napisat hlavicku suboru t.j. To: subject:, atd. potom spravne MIME
typy, content, atd. (vid hockaku hlavicku posty) a do tohto suboru pripajaj
zakodovany subor. (>>) a potom uz staci iba sendmail -v -t < subor
To je vsetko . Dufam ze pomoze

--

                 |      Dubravska cesta 9, 842 35 BRATISLAVA       |
                 |              E-mail:brandis na savba.sk            |