Svisle pruhy v X s kartou S3 Trio64V+

Michal Choura Michal.Choura na euromise.cz
Pondělí Červenec 14 15:30:10 CEST 1997

On Mon, 14 Jul 1997, Marek Dieze wrote:

> Dobry den!
>
> Mam poblem se svoji videokartou STB POWERGRAPH VIDEO,
> ktera ma chip S3-Trio64V+ a je osazena 2MB DRAM.
> Projevuje se svislymi carami v XFree 3.2 ve vsech
> Moje podezreni pada smerem k HW, protoze videokarta
> puvodne 1MB je osazena dalsim 1MB od jineho vyrobce.
>
> Zdravi
> 		Marek Dieze, zacatecnik s Linuxem

Zrejme stejny problem jsem mel se svoji S3 take po doplneni o 1 MB, ale
v mem pripade byl obraz temer necitelny. Opravdu to je HW problem,
doporocuji utocit na prodejce, po vymene pameti karta chodi skvele.
SW reseni jen obchazi skutecny problem, ale pokud to slo ve winDOSu, pujde
to i v X, muzete si zkusit pohrat s xvidtune (program, kterym lze
nastavovat casovani pulsu, ktere lezou do karty), ale je to trochu
riskantni, zvlaste, pokud se postupuje methodou pokus/omyl.

	Michal Choura

!!!!!!     New Email Adress:  Michal.Choura na euromise.cz    !!!!!!
|Michal Choura,             e-mail: Michal.Choura na euromise.cz   |
|WWW  &  Unix                www:  http://www.euromise.cz/      |
|Administrator                         EuroMise Center          |