Velke ceske znaky v XFree86 3.1.x

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červenec 15 09:39:23 CEST 1997

Dobry den,

nainstaloval jsem si RH 4.0 plus rpm baliky s cestinou s nadeji,
ze tam vse funguje bez problemu, ale nejsem schopen napsat velka
hackovana (asi i carkovana) pismena (potreboval bych to zatim v
Xtermu+vi a gvim, casem v gimp-u). Mel jsem dojem ze mi to pred tim
fungovalo, ale pokud si pamatuji, mel jsem nastaveni stejne.

Funguje to opravdu? Nebo mam prejit na XFree86 3.2 (tj. RH 4.2),
mel jsem z diskuse dojem, ze jsou tam taky zadrhely, proto jsem
instaloval XFree86 3.1.x.

Podotykam, ze jsem prosel archiv konference i dostupne www, ale nic
jsem tam nenasel. (mimochodem localization.html na strankach Y.
Kasrzaka momentalne nejak neexistuje - treba byla odpoved tam?)

Diky za nasmerovani k reseni.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe