pomala ZIPka

Leos Bitto bitto na altec.cz
Úterý Červenec 15 14:50:20 CEST 1997

V archivu konference jsem si nasel jak zprovoznit mechaniku ZIP, po par
pokusech se mi to podarilo, funguje jak ma. Jen me trapi prenosova
rychlost (pouzivam verzi na paralelni port). Pod DOSem mi funguje
rychlosti pres 150 kb/s, pod Linuxem (jadro 2.0.30, originalni driver ppa)
pouze okolo 25 kb/s, coz se mi zda dost malo. Autor driveru ppa sice pise
ze nepodporuje paralelni port ECP, ale ja ani zadny takovy nemam a presto
to v DOSu jede celkem svizne a v Linuxu je to bida. Funguje vam to take
tak pomalu? Pokud ne, jak jste to urychlili?

Diky za rady.

Leos Bitto