Zacatecnik + instalace

Středa Červenec 16 20:11:23 CEST 1997

>  jsem uplny zacatecnik. Zajimam se o Linux asi 2 dny. Docetl jsem se, ze
> instalace je snadnejsi z CD-ROM. Nasel by se nekdo, kdo by me instalacni
> CD-ROM zapujcil za manipulacni poplatek. Nez bych si ho koupil musim napred
> otestovat jestli ta chvala na Linux je opodstatnena.

Vyhoda je v tom, ze si nemusite (skoro) nic stahovat a prinesou Vam to pod
nos. Jinak budete pri instalaci v kazdem pripade muset vedet o zakladnim
HW pocitace (IDE/SCSI, typ gr. karty) a pak (pokud ovsem nechcete
nainstalovat _vsechno_) se taky trosku orientovat, jaky SW budete
potrebovat. Hmm, precist si README take neni na skodu.

Muzete zkusit moji Monkey ;-) Zaklad se vejde na 5 disket a smazat to neni
problem...

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/