Obmedzenie priepustnosti eth karty

Matus Hrusovsky linux na vdstudentserv02.utc.sk
Čtvrtek Červenec 17 13:45:55 CEST 1997

	Hi !
Potrebujem obmedzit priepustnost eth karty v linuxe, ako sa da nastavit
max priepustnost napr. na 14.4 Kbit/s
Alebo skusal niekto spojit NT server 4.0 a Linux pomocou serioveho kabla,
po mnohych pokusoch sa mi to nepodarilo - ako nastavit NT a linux aby to
chodilo ?

			Vdaka za rady, s pozdravom Mathew

 |\/\/\/|  -=Matus Hrusovsky=-                   e-mail: mathew na mathew.utc.sk
 |      |     student of Faculty of Management Science
 |      |                The University of Transport and Communications
 | (o)(o)                Zilina, Slovakia
 c      _)
  | ,___|     Projects: Administrator on mathew.utc.sk http://mathew.utc.sk
  |   /                 Internet connectivity, reliability & vulnerability
 /____\
/      \                         ...i just want something i can never have...