Obmedzenie priepustnosti eth karty

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Pátek Červenec 18 08:23:10 CEST 1997

On Thu, 17 Jul 1997, Matus Hrusovsky wrote:

> 	Hi !
> Alebo skusal niekto spojit NT server 4.0 a Linux pomocou serioveho kabla,
> po mnohych pokusoch sa mi to nepodarilo - ako nastavit NT a linux aby to
> chodilo ?
>
> 			Vdaka za rady, s pozdravom Mathew

HA HA HA!

Jeden jediny nejmenovany zakaznik, ktereho jsme pripojili do Internetu
prohlasil, ze Linux nechce. Tak jsme tedy zkouseli propojit nas Linux
server s jeho NT seriovym kabelem. Samozrejme to rozumne nefungovalo :-)

Vyhoda ovsem byla, ze po dobu nasich pokusu onen zakaznik zjistil, ze
ten proxy server na NT vlastne moc nefunguje, posta moc nechodi a je to
cely takovy.... Takze schanej nejakou starsi masinu na Linux. Toto reseni
vrele doporucuji!

LM

 |     Mgr. Lubor Mrazek    |  E-mail:       mrazek na ipex.cz                 |
 | Internet Product Manager |  Phone & Fax:  +42-38-57594, 57623, 6352370-1 |
 |            IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner          |
 |             Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic           |