Caldera - moznost snadneho upgrade ?

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Pátek Červenec 18 08:17:02 CEST 1997

On Thu, 17 Jul 1997, Jaroslav Pribyl wrote:

> 	Preji dobry den vsem,
>
> po nekolika mesicich se opet vracim k linuxu. Mam u sebe posledni
> distribucni balik Linux Developer's Resource a Caldera Network Desktop
> 1.0. Docela se mi libilo graficke rozhrani CDN, tak bych si to chtel
> nainstalovat. Problem CDN je vsak v tom, ze je tam hodne stare jadro a
> nektere knihovny. Rad bych tedy vedel, jestli je lepsi nainstalovat CDN
> a pracne provadet zmeny (je to v podstate klon Red Hatu, a s nim nemam
> zkusenosti), nebo provest instalaci treba Slackware, dat tam nove jadro
> [...]

Dobry den,

Ja bych si za rozumny peniz koupil Caldera Open Linux Base a mel bych tam
licencne ten pekny desktop, nove knihovny, Star Office pro nekomercni
pouziti a manual atd. atd. Kdybych se o tom chtel dozvedet vic, kouknul
bych se na nas web www.ipex.cz :-)

Zdravi LM

 |     Mgr. Lubor Mrazek    |  E-mail:       mrazek na ipex.cz                 |
 | Internet Product Manager |  Phone & Fax:  +42-38-57594, 57623, 6352370-1 |
 |            IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner          |
 |             Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic           |