Locales & cestina II, Krupka

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Pátek Červenec 18 15:29:53 CEST 1997

Kristof Petr wrote:

> [...]
> >

> No, verze Navigator 3.0x opravdu nefunguje uplne dobre.
>
> Zkousel jsem pred casem Communicator 4.0beta3 na XFree3.1
> a nenasel jsem tam zadnej problem (s cestinou).
> Jinak to padalo dost.

S cestinou v X (i netscape atd.) nemam absolutne zadne problemy. K praci
mi stale jeste staci Slackware 3.0 a XFree v 3.1.2 s cstools verze 19.
Kdyz vidim problemy s cestinou, o kterych v konferenci pisete, myslim,
ze nemusim s nejakym upgradem nekam pospichat (cestinu proste potrebuju)

Donedavna jsem pouzival Netscape v 3.1, jenze ten cas od casu spadnul
pri editaci (mazani znaku klavesou BackSpace), ted pouzivam (ke vsi
spokojenosti) Communicator verze 4.01b6 nad jadrem 1.2.13

                                        Krupka F.,