Zacatecnik

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pondělí Červenec 21 10:17:53 CEST 1997

> Preji dobry den,
> jsem uplny zacatecnik. Zajimam se o Linux asi 2 dny. Docetl jsem se, ze
> instalace je snadnejsi z CD-ROM. Nasel by se nekdo, kdo by me instalacni
> CD-ROM zapujcil za manipulacni poplatek. Nez bych si ho koupil musim napred
> otestovat jestli ta chvala na Linux je opodstatnena.

Kdyz jsem na Linuxu uplne zacinal (coz je prakticky do ted... ;)) mel jsem
konto na Linuxove masine. Podle me je nejlepsi zpusob, jak Linuxu porozumet
hromada literatury a taky je docela dobry Monkey Linux, protoze se nemusi
formatovat hard disk, kdyz by se nahodou nelibil...

P.S.: Monkey lze stahnout z ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/monkey/

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*