sendmail -q => segmentation fault

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Pondělí Červenec 21 14:00:56 CEST 1997

Dobry den,

tak jsem ted zkusil jako root rucne probehnout frontu mailu, ktere mi
na masine visi kvuli vikendovemu vypadku felk.cvut.cz. Zavolam tedy
"sendmail -q" a ejhle ... segmentation fault. System je RH 4.1 s RPMky
castecne prehranymi z 4.2 - sendmail je 8.8.5-4, libc 5.4.23 (v RH 4.2
je tusim 5.3.12).

Podpori nekdo moje podezreni, ze je to kvuli libc? Krome toho pouziva
sendmail jeste libdb, ale s tou jsem nijak nehybal.

Zajimave je, ze jako demon bezi, odesilani jde taky OK.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria