Locales & cestina II, Krupka

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Červenec 21 20:16:24 CEST 1997

>S cestinou v X (i netscape atd.) nemam absolutne zadne problemy. K praci
[...]

Zda se, ze jsem se spatne vyjadril, slo mi o to zda netscape (nejak)
akceptuje cestinu na vstupu (ve formularich) a to, dle meho nazoru (ted
jsem to zkousel), nezvlada bohuzel ani communicator 4.01 :-(.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael