Terminal pro Unix

Tomas Pohanka pohanka na sup.pvt.cz
Úterý Červenec 22 09:41:13 CEST 1997

On 21. eervence 1997 21:13, Vaclav Dusek, UPa[SMTP:Vaclav.Dusek na upce.cz] wrote:
> Dobry den,
>
> rad bych se pripojoval k systemu Unix z NT a zatim zadne emulace
> terminalu, ktere jsem nalezl (free ci shareware), mi nevyhovuji,
> protoze nejdou prilis konfigurovat. Je problem napr. s premapovanim
> funkcnich klaves.

Mne se docela libi free sw Teraterm z Japonska. Mel by jit stahnout
z techto URL:

ftp://riksun.riken.go.jp/pub/pc/misc/terminal/teraterm/
ftp://utsun.s.u-tokyo.ac.jp/PC/terminal/teraterm/

Ale nejlepe kdyz je v Japonsku hluboka noc...

Odkaz na nej by mel byt taky na www.windows95.com.

Tom

    Tomas Pohanka                     e-mail: pohanka na sup.pvt.cz
    PVT a.s. Sumperk, Zerotinova 81     tel.: (0649) 393203