Terminal pro Unix

Leos Bitto bitto na altec.cz
Úterý Červenec 22 12:40:08 CEST 1997

On Tue, 22 Jul 1997, =?ISO-8859-2?Q?Hanu=B9_Adler?= wrote:

> malou otazku nez ho zkusim -- umi on-fly prekodovani vstupu z klavesnice
> z Windows-1250 do ISO-8859-2 a vystupu na obrazovku z ISO-8859-2 do
> Windows-1250?

Umi prekodovat kompletne celou klavesnici - tedy kdyz zmacknete a muze
poslat b. Na zaklade toho byste si mohl napsat vlastni prekodovavaci
tabulku pro vstup z klavesnice. Vystup prekodovavat neumi, ale umi
pouzivat libovolny windowsovsky font - pokud si tedy sezenete font ktery
bude tim spravnym zpusobem zmrseny, mate vyhrano.

Leos Bitto