Oracle 7.3 Workgroup Server pro SCO na Linuxu a iBCS

Martin Kokes kokesm na pce.czn.cz
Úterý Červenec 22 17:05:14 CEST 1997

Kristof Petr wrote:

> Zdravim,
>
> da se to rozbehnout. Mam sice Motif, ale ta verze co sem zkousel byla
> snad dokonce linkovana staticky.

Opravdu jste rozbehl 7.3 verzi ?

> A co Vas k tomu vede? U Oracle platite za znacku a za
> podporu. Tu pri provozovani na Linuxu stratite. Navic Oracle
> se obtizne instaluje i na platforme, pro kterou je urcen.

To mi povidejte :-))), zvlast na Netware.... Vede mne k tomu potreba ani
ne tak toho serveru ale toho klienta. Bohuzel, Oracle primo klienta pro
Linux ( stacila by mi SQL konzole ) nedodava. Krom toho ten WGS pro SCO
je jen trial.

Martin
--
|Martin Kokes'       QQQQ                     ll ll        |