Jak naistalovat ICEWM - bylo OS/2 Like Desktop ....

Jan Prikryl prikryl na launzatte.cg.tuwien.ac.at
Středa Červenec 23 09:31:41 CEST 1997

> Date: Wed, 23 Jul 1997 08:30:17 +0200 (MEST)
> From: Jaroslav Pribyl <priba na cadis-sw.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Jak naistalovat ICEWM - bylo OS/2 Like Desktop ....

>   vsiml jsem si dotazu na OS/2 Desktop pro Xy. Docela me to zaujalo, a
> tak jsem to chtel zkusit. Mam s tim takovy mensi problem, po prelozeni -
> domnivam se, ze uspesnem - nevim, jak to mam do tech Xu dostat. Vim, ze
> se to pise do nejakeho skriptu, ale docela jsem na to zapomel.

Vse, o cem dale pisu, se vztahuje na mou instalaci RedHatu nekde mezi 4.1
a 4.2:

Pokud spoustite X pres startx, mel by se predpokladam vzdycky volat
xinit, jemuz startx podstrci jako startovaci skript bud .xinitrc v
domovskem adresari uzivatele, pokud ten soubor nenajde, pak
/usr/X11R6/lib/X11/xinit/xinitrc.

Pokud startujete pres xdm, bude to zalezet na nastaveni
DisplayManager*session v parametrech xdm, pripadne na jeho opci
-session: ta ukazuje na startscript pro uzivatele, v mem pripade
/usr/X11R6/lib/X11/Xsession. Pokud se nejedna o tzv. "failsafe
session", pokusi se tento skript se spustit .xsession v domovskem
adresari uzivatele, pokud tento soubor neexstuje, nacte do serveru
resources z .Xresources a spusti xsm - X Session Manager.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria