DCF77 - presny cas

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Středa Červenec 23 09:28:57 CEST 1997

Zdravim,

ted se mi do rukou dostal starsi katalog Conrad Electronics,
kde nabizi radiem rizene hodiny DCF77 za 394,90 Kc.
(Obj. cislo 64 19 60-80)

Ma to seriovy datovy vystup, z nehoz leze "telegram DCF".

Na adrese http://www.muc.de/~hm/linux/dcf77.html jsem nasel
odkazy na programy, ktere by s tim mohly chodit.

Neni spatne mit na sve siti vlastni zdroj presneho casu,
tak se chci zeptat, jestli to nahodou nekomu nechodi
(nebo to nechce vyzkouset a poreferovat).

BTW, kdyz jsem pred lety zkousel ceske stratum3 servery, tak mely
sekyru asi pul minuty. To si radeji k linuxu pripojim presypaci
hodiny. ;-)

        pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |